Працюють одночасно два Персональні кабінети доступні з сайтів обох новостворених енергокомпаній. Тобто, щоб передати покази електролічильника, бачити обсяг споживання у власному будинковолодінні (використані кіловат-години упродовж календарного місяця та за попередній період), споживач може скористатися онлайн-послугою Мій кабінет (персональний кабінет споживача) з офіційного сайту АТ "Чернівціобленерго" - http://oblenergo.cv.ua; щоб ознайомитися з нарахуваннями та рівнем оплати за спожите (скільки коштів потрібно оплатити, чи є переплата, борги або нараховані субсидії/пільги), споживач може скористатися онлайн-послугою Кабінет споживача з сайту ТОВ "ЧОЕК" - http://ek.cv.ua

Відповіді на питання, що задаються найчастіше

Зайдіть в Особистий кабінет. На стартовій сторінці натисніть на кнопку «Показання лічильника». На сторінці в полі «Нові показання лічильника» введіть зняті Вами останні показники . Натисніть «Розрахувати» і «Підтвердити». Кожний місяць вказуйте оказники лічильника упродовж п’яти календарних днів – в останні два дні звітного місяця та перші три дні наступного.
В розділі «Нарахування та платежі» можна ознайомитися з інформацією про історію нарахувань та платежів по Вашому особовому рахунку.
Зайдіть в Особистий кабінет. Перейдіть до пункту «Нарахування та платежі». В таблиці Ви побачите інформацію по особовому рахунку з початку обліку (або з дати останнього звіряння даних) до поточної дати. З допомогою цієї таблиці можна побачити яким чином відбувалися нарахування і розрахунки за електричну енергію, а також виявити на якому етапі виникла заборгованість чи переплата. В колонці «Сума» містяться цифри, які означають заборгованість або переплату. Позитивне сальдо (наприклад, 32,70 грн) означає, що є заборгованість. Від’ємне сальдо (наприклад,-32,70 грн) означає переплату (Ви оплатили більше, ніж потрібно). Якщо в колонці «Сума» Ви бачите «0», це означає, що ні боргу, ні переплати немає.
Для цього виберіть пункт «Дані особового рахунку» і натисніть «Отримати акт звірки», а потім завантажте акт на свій комп’ютер.
Якщо Ви не згодні з розрахунками, які бачите в Особистому кабінеті на сторінці « Нарахування та платежі», зверніться в місцевий центр обслуговування клієнтів. Такі питання зручніше вияснити особисто.

Обов’язково візьміть з собою паспорт, ідентифікаційний код, квитанції про сплату за електричну енергію (всі, які у Вас є). Якщо Ви пільговик – знадобиться посвідчення про наявність пільги.